Svar från frågestunden.

Hur många schabrak har du?
Svar: Jag har lite över 20st.

vad vill du hälst tävla i för gren?
Svar: Fälttävlan eller hoppning.

Vad är din favoritfärg på outfit?
Svar: Marinblå eller Röd.

Vad är din favorit mat?
Svar: Grillat eller kinamat.

När du börjar tävla, vilka klasser ska du tävla då?
Svar: Antar att jag börjar med LD och sen går uppåt i klasserna.

Ska du tävla något på ramona iår?

Svar: Nej.

Planertat(tävlingar) under 2012?
Svar: Nej, eftersom jag inte vet när Belinda är klar för start, men vi ska ut på p&j så snart som möjligt.

äru ful/snygg
Svar: Varken ful eller snygg.

Bästa vän?
Svar: Maja.

vad tycker du om mig? c:
Svar: Du är en grymt fin person, jag älskar dig av hela mitt hjärta, och saknar dig enormt, du finns alltid för mig, bästa du. ♥

Vad har du för planer med Bella i år ? (:
Svar: Först och främst ska vi lära känna varandra, sen ska vi ut och skaffa rutin på tävling.

Hur ofta tränar du för instruktör?
Svar: 1-2 gånger i veckan ca.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0